گلیم دستباف همدان موجب کاهش وزن کودکان می شود

من یک گلیم دستباف همدان از مواد طبیعی پشم یا ابریشم  می خواستم زیرا سعی می کنم از مواد مصنوعی اجتناب کنم. ترکیه عمدتاً به خاطر گلیم دستباف همدان‌های پشمی یا پنبه‌ای معروف است و با ابریشم کم کار می‌شود.

من گلیم دستباف همدان‌های پشمی ضخیم را دوست ندارم به نظرم قدیمی می‌آیند. بنابراین من یک گلیم دستباف همدان پشمی روشن و بدون پرز را تصور کردم که فضای نزدیک تخت را اشغال می کند.

برای من مهم بود که مغازه ای با گلیم دستباف همدان های  پیدا کنم، زیرا می خواستم قطعه ای از فرهنگ ترکیه را به خانه بیاورم. گلیم دستباف همدان های پشمی ارزان هستند در مسکو با 3000 R می توانید چنین گلیم دستباف همدانی به ابعاد 0.8 × 1.5 متر بخرید.

گلیم

دستباف ارزش بیشتری دارد  در مسکو یک گلیم دستباف همدان پشمی با ابعاد 2.5 × 3 متر از 120000 R هزینه دارد. برای شروع، من انجمن ها و وب سایت های مربوط به سفر را مطالعه کردم به دنبال توصیه هایی در مورد خرید بودم.

بسیاری توصیه کردند که به بازار اصلی استانبول  بازار بزرگ بروید. من چنین مکان هایی را دوست ندارم: آنها معمولاً گران هستند و گردشگران زیادی وجود دارد.

بنابراین، توصیه ها را رعایت کردم اما تصمیم گرفتم به شهر نگاه کنم و از مردم محلی راهنمایی بخواهم. سپس خواندم که چگونه به یک جعلی برخورد نکنیم.

مشاوره در اینترنت، طبق معمول، متناقض بود: برخی توصیه کردند که درزها را حفاری کنند، برخی دیگر آتش زدن نخ ها. برخی دیگر نوشتند که همه گلیم دستباف همدان‌های ترکیه بسیار گران هستند و خرید آن در روسیه آسان‌تر است.

اوضاع با این واقعیت پیچیده شد که در آن لحظه من در مورد نوع گلیم دستباف همدان تصمیم نگرفته بودم و در مورد همه گزینه ها مطالعه نکرده بودم. در نتیجه روش‌های بررسی ابریشم و پشم و شیوه‌های بافت در سر در هم آمیخت و هیچ فایده‌ای نداشت.