لوستر شاخه ای شیراز مشهد کرمان

محیط زندگی آکنده از نور ودرخشان را همه دوست دارند ،زیبایی دوستی ،همواره در ذات تمام انسانها به ودیعه گذاشته شده است.

از زمان های بسیار دور در کشورهای اروپایی نور ونورپردازی با استفاده از وسیله ای به نام لوستر وجود داشته است.

انواع لوستر ومزایا وقیمت لوستر شاخه ای شیراز را در این مبحث مورد کنکاش قرار می دهیم.

لوستر شاخه ای شیراز مشهد کرمان

قیمت لوستر شاخه ای

قیمت لوستر شاخه ای لوسترها با توجه به تنوعی که در شکل ظاهری وجنس آنها وهمینطور اندازه وابعادشان بکار رفته است ،مسلما دارای قیمت های متنوعی نیز می باشند.

جنس های عدیده ای از مواد برای ساخت لوستر های شاخه ای مورد استفاده قرار می گیرد که از آن میان می توان به آهن ، برنج، آلومنیوم ، استیل وگاها” چوب نیز اشاره کرد.

پر واضح است با توجه به اینکه لوستر شاخه ای مورد نظر ما از کدام یک از این مواد وترکیبات در ساخت آن بکار رفته باشد قیمت های گوناگونی را تجربه خواهد کرد.

لوستر شاخه ای مشهد

لوستر شاخه ای مشهد لوستر های شاخه ای در شهرهای مختلفی از کشور به فروش می رسند که از آن میان لوستر شاخه ای مشهد را می توان نام برد .

لوستر های شاخه ای دارای انواع متنوع و باکیفیتهای مختلف ومتریالهای گوناگون ساخته و در بازار عرضه می گردند در اینجابه اختصار به چند مورد از ویژگیهای لوسترهای شاخه ای می پردازیم:

امتیاز قابل توجه این نوع از لوسترها این است که به یک منبع نوری اتصال ندارند بلکه چند منبع نور به طور همزمان تامین نور آن را بر عهده دارند.ویکی از دلایل نامگذاری آن به شاخه ای این است که مانند شاخه درخت زوایای گوناگونی داشته وبه هر طرف تاب خورده است.

این سبک از لوسترها بسیار مناسب خانه های لوکس امروزی می باشد به طوری که استفاده از آن کمک بسیاری به زیبایی محیط کرده وتاثیر بسزایی در زیباتر جلوه دادن محیط زندگی دارد و از این روی طرفداران وعلاقه مندان زیادی را به سوی خود جلب نموده است.

اما نکات مهمی را که قبل از اقدام به خرید آنهاباید به دقت مورد بررسی قرار گیرد این است که ابتدا توجه ویژه ای به دکوراسیون محیط مورد نظر خود داشته باشید تا لوستری را که انتخاب می کنید بیشترین تناسب وهماهنگی را با فضای شما داشته وبه نوعی با محیط زندگی شما هارمونی برقرار نماید.

نکته قابل تامل دیگر اینکه سقف مکانی را که قرار است لوستر را در آن نصیب کنید به دقت اندازه بگیرید چه بسا شما لوستری را انتخاب می کنید که ابعاد وشاخه های بسیار بزرگی دارد اما ارتفاع سقف شما کوتاه است واین باعث ناهماهنگی شده ونه تنها به زیبا سازی مکان مورد نظر شما کمکی نمی کند بلکه این عدم هماهنگی به نوعی باعث زشت جلوه دادن محیط می شود وهیچ تناسبی را برقرار نخواهد کرد .

از تناسب لوستر با مساحت محیط زندگی وابعاد آن نیز غافل نشوید به این معنا که برای مکان های کوچک از لوسترهای بزرگ وپر نور وبالعکس برای محیط های بزرگ از لوستر کوچک استفاده نکنید تا بتوانید نور استانداردی در محیط داشته باشید.

قبل از خرید ابتدا نوع لوستر انتخابی خود را شناخته وبه طور کامل از قیمت وکیفیت آن مطمئن شوید و برای اینکار بهتر است به مراکز معتبر وفروشگا ههایی که کارشناسان خبره،اطلاعات وراهنماییهای لازم را به شما می دهند مراجعه نمایید.

لوستر شاخه ای کلاسیک

لوستر شاخه ای کلاسیک لوستر ها ی شاخه ای در دو نوع مدرن وکلاسیک دسته بندی می شوند . نوع کلاسیک به گونه ای از لوسترها اطلاق می شود که به اعصار کلاسیک وگذشته اروپا تعلق دارند ودر کشورهای اروپایی مانند فرانسه وایتالیا وانگلیس ودر قصرهای سلطنتی یسیار از این نوع لوستر کلاسیک به چشم می خورد.

در حقیقت به سبکی از لوستر ها که نور مستقیمی نداشته بلکه نور را به صورت غیر مستقیم واز زوایای شیشه های بکار رفته در آن در محیط پخش می کنند لوسترهای کلاسیک گفته می شود.

از ویژگی های لوستر کلاسیک میتوان به مواردی اشاره کرد از جمله اینکه :

1.در ساختار آن از شیشه وفلز زیاد استفاده شده است .

2.لامپ های این نوع از لوسترها اغلب لامپ های اشکی وشمعی می باشد.

3.وزن بسیار زیادی دارند.

4.در هنگام نصب باید به سازه اصلی ساختمان متصل شوند.

تفاوتی که این دسته از لوسترها نسبت به لوستر های مدرن دارند این است که شاخه های این لوسترها از جنس کریستال وشیشه می باشند ولی جنس شاخه ها در لوسترهای مدرن و فانتزی از فلز است وهمین امر باعث قیمت بالاتر آنها می گردد.

اغلب از لوستر های کلاسیک در دکوراسیون های کلاسیک وسلطنتی استفاده می شود وانواع گونا گونی دارد که از آن می توان به کلاسیک سقفی اشاره نمود که به سقف متصل شده وکریستال های زیادی در آن به کار رفته است وارتفاع بسیار کمی داشته وبه همین سبب فضای زیادی را به خود اختصاص نمی دهند.

نوع دیگر آن که به دیوارکوب مشهور است که به جای سقف به دیوار متصل می شود وبیشتر جنبه تزیینی دارد.

قابل ذکر است که بر خلاف تصور عموم می توان لوسترها را نه تنها برای سالن های پذیرایی بلکه برای تمامی اتاق های منزل مورد استفاده قرار داد واز زیبایی چشم نواز آن در دکوراسیون خانه نهایت استفاده را برد.

لوستر شاخه ای برنجی

لوستر شاخه ای برنجی جنس لوسترهای شاخه ای از فلزات وآلیاژهای گوناگونی می باشد،یکی از آلیاژهای بکار رفته در ساخت وتولید لوسترهای شاخه ای،آلیاژ برنج است .علت انتخاب این نوع آلیاژ در ساخت لوسترها مقاومت وتحمل بالای برنج در مقایسه با برنز می باشد از طرفی انعطاف پذیری بالای برنج باعث می شود تا کار ساخت وشکل دهی به لوسترهای شاخه ای راحت تر انجام بشود.

گاهی به دلیل قیمت زیاد برنج تولید کنندگان با ترکیب کردن آن با فلزات دیگر قصد پایین آمدن هزینه ها را دارند وبه این سبب قیمت نهایی آن نیز ارزانتر محاسبه می گردد اما همین امر باعث پایین آمدن دوام لوستر وتغییر رنگ سریع آن به علت وجود ناخالصی در آن می گردد وبه طرز قابل توجهی از کیفیت وزیبایی آن می کاهد.

پس لازم وضروری است که قبل از اقدام به تهیه لوسترهای مختلف ابتدا با مشاوره ویا مطالعات لازم آگاهی های خود را بالا برده وسپس تصمیم به خرید بگیرید تا از این بایت متحمل ضرر وزیان نشوید .

مچموعه مراکز فروش انواع لوسترهای کلاسیک ومدرن می توانند شما را در خریدی بهتر یاری دهند کافیست که متقاضیان از طریق تماس با کارشناسان مربوطه وسر زدن به سایتهای بارگذاری شده این مجموعه ودیدن انواع محصولات وگرفتن راهنماییهای درست وکاربردی، محصول انتخابی مورد نظر خود را سفارش داده وبا فیمت مناسب ومقرون به صرفه ،بالاترین کیفیت ودر سریع ترین زمان ممکن آن را دریافت نمایند.