کاشی لانه زنبوری قابلیت تغییر ابعاد دارد

کاشی لانه زنبوری سرامیکی تک پخته است که بدون میناکاری قابل تولید است. در حین تولید، پایه کاشی در قالب گذاشته، فشرده و میناکاری می شود (در صورت نیاز) و تنها پس از آن برای پخت فرستاده می شود.

پرس کردن تحت فشار قوی تری انجام می شود و کاشی ها در دمای بالاتری نسبت به تولید بیکوترا پخته می شوند. خروجی ماده ای است با پایه متراکم تر و سخت تر با حداقل جذب رطوبت.

هدایت حرارتی بالا و قابلیت نگهداری برای مدت طولانیگرما اجازه می دهد تا از کاشی ها به عنوان ماده اصلی برای نصب گرمایش از کف استفاده شود.

کاشی

در تولید از اجزای سازگار با محیط زیست استفاده شده است که مواد مضر را منتشر نمی کند و امکان استفاده از کاشی را در تمام اتاق ها با اقامت دائم افراد فراهم می کند.

مقاومت در برابر مواد شیمیایی باعث می شود که امکان استفاده از آن در اتاق هایی که با اسید و قلیایی سروکار دارند (نه برای همه دسته های کاشی)

همانطور که قبلاً متوجه شده اید، برخی از مزایای کاشی ها برای همه دسته ها صدق نمی کند. این بستگی به فناوری های ساخت و ترکیب مخلوط مواد خام دارد، آنها پارامترهای اصلی آن را تعیین می کنند.

فن آوری های اصلی به صورت تک پخت و دو پخت هستند، سپس انواع کاشی ها با استفاده از این فناوری ها تولید می شوند.

فن آوری های تولید در تولید کاشی  این کاشی میناکاری شده است که دو بار پخته شده است. تفاوت این فناوری در این است که پس از اولین پخت، مینا روی سطح اعمال می شود، سپس دوباره برای سختی پخت می شود.

این روش به شما این امکان را می دهد که به کاشی ظاهر براق تری ببخشید که با monocottura متفاوت است. خود کاشی تولید شده در این روش متخلخل است و در برابر جذب آب آسیب پذیرتر است.

ضمناً دوام زیادی ندارد. استفاده از چنین کاشی هایی فقط در داخل خانه و عمدتاً برای دیوارها امکان پذیر است.
ویژگی های متمایز خارجی bicottura عبارتند از:
• ضخامت کوچک 5-7 میلی متر
• پایه سفالی قرمز قهوه ای
• وزن سبک

• مینای مونوکوترا