کاشی استخری پرسپولیس موجب افزایش سرعت طوفان در آلمان شد

روش دیگر، می توانید از پاک کننده قالب با یا بدون کلر استفاده کنید. اگر یک مفصل سیلیکونی آلوده باشد، متأسفانه، دیگر نمی‌توانید کار زیادی با مواد تمیزکننده انجام دهید و باید آن را تعویض کنید.

هنگام تمیز کردن حتما دستکش بپوشید، پس از قرار گرفتن در معرض با آب بشویید و اتاق را به طور گسترده تهویه کنید!

کاشی استخری پرسپولیس را رنگ کنید. اگر کاشی استخری قبلاً تحت تأثیر ترک قرار گرفته است، تنها راه حل بازسازی یا تجدید آن است.

قبل از رنگ آمیزی، کاشی استخری ها باید حداقل بدون پرز و چربی باشند، بهتر است از قبل آنها را با سرکه تمیز کنید. سپس آنها را باید با کاغذ سنباده خشن کرد.

کاشی

کاشی استخری های فضای باز را می توان با محلول های مخصوص ساخته شده از رزین نگهداری کرد. با استفاده منظم می توانند کفپوش را به خوبی حفظ کنند.

کپک در مفاصل به ندرت برای افرادی که آلرژی ندارند خطرناک است. با این حال، این یکی هنوز زیبا نیست. قارچ را با الکل متیله یا مالش الکل تمیز کنید.

با این حال، کاشی استخری های خود چسب، متأسفانه، می توانید به سرعت مواد پایین تر آنها را ببینید. متأسفانه، فضای اتاق و دمایی که یک کاشی استخری سرامیک یا سنگ طبیعی ایجاد می کند، توسط کف وینیل نیز قابل تأمین نیست.
کاشی استخری های شیشه ای نیز به راحتی نصب می شوند و می توان آنها را تکه تکه تعویض کرد. با شیشه، یک جلوه پازل اضافی وجود دارد که در یک دیوار آینه ساده وجود ندارد.

اگر گرمایش از کف وجود داشته باشد، کاشی استخری ها نیز همیشه زیبا و گرم هستند. انتخاب نوع و رنگ کاشی استخری ها نیز به فضای خانه کمک زیادی می کند. بنابراین سازندگان باید کاشی استخری را به جای پارکت یا فرش انتخاب کنند

این قطعاً مزایایی را به همراه دارد: آنها هم تمیز و مقاوم هستند و هم به راحتی قابل تعویض هستند. با این حال، کسانی که در خانه بچه دارند، باید به یاد داشته باشند که کف کاشی استخری بسیار سفت و لغزنده است.