پیراهن مردانه مکنزی قابلیت تغییر رنگ را دارد

در این مقاله در مورد دوخت پیراهن مردانه مکنزی با شما صحبت می کنیم. در تولید آن چه مواردی باید در نظر گرفته شود. پاسخ سوالات خود را می توانید در این مطلب بیابید.

پس از اینکه پارچه که ماده اولیه پیراهن است به شرکت آمد، قبل از برش با دستگاه کنترل پارچه به دقت بررسی می شود. پارچه ای که کنترل کیفی را پشت سر گذاشته است، تحت آزمایشات شستشو و اتو قرار می گیرد.

هنگامی که تمام بررسی ها تکمیل شد قالب محصول مدلی که قرار است ساخته شود توسط مدلیست تهیه شده و کلیه تاییدیه ها قبل از برش از مشتری گرفته می شود.

مدلی که الان با همه چیز تایید شده است. برش به ترتیب؛ پس از برش، برای تعویض قطعات معیوب مرتب می شود. پس از این فرآیند، قطعات برش خورده و مرتب شده را بخیه می زنند تا به هم برسند و پیراهن را تشکیل دهند.

پیراهن مردانه

پیراهن‌هایی که دوخته شده‌اند به بخش نظافت منتقل می‌شوند تا پس از باز شدن جا دکمه‌ها و دوختن دکمه‌ها، نخ‌های اضافی ایجاد شده روی محصول در حین دوخت تمیز شود.

پیراهنی که در قسمت نظافت تمیز شده و برای اولین بار بررسی شده است، اکنون برای فرآیند اتوی باز آماده است. پس از فرآیند اتو باز، تا کردن و بسته بندی آخرین محصول چک شده به پایان می رسد.

تولید و تنوع پیراهن با توجه به ترندهای هر فصل تغییر می کند و کمدها را با ظرافت خود در هر دوره از فصل تزئین می کند.

می توانید پیراهن های ترند فصل جدید را در Trio Shirts بیابید یا می توانید با داشتن پیراهن های طراحی شده خود یک قدم از رقبای خود جلوتر باشید.

یک پیراهن کلاسیک پایه شامل 20 تکه است. برخی از این قطعات که پیراهن را به هم نزدیک می کند. قسمتی است که پوشیدن و درآوردن آستین روی آستین پیراهن را آسان می کند و در مواقع لزوم آستین را به عقب تا کنید.

این امتداد دهانه کاف روی بازو است. این دهانه سمت چپ را شکاف بازو می نامند. از طرف دیگر آپاتورا پارچه ای است که به لبه بالایی دهانه شکاف بازو دوخته می شود و نوک آن می تواند اشکال مختلفی داشته باشد (مثل مثلثی، مربعی).