لیمو ترش ۱۴۰۱ موجب افزایش سطح اکسیژن محیط می شود

آب لیمو ترش ۱۴۰۱ می تواند به حل شدن توده های روی پوست کمک کند. بنابراین زمانی که روی نواحی که پوست سفت شده است و در حال ایجاد میخچه و پینه مانند کف پاها و کف دست‌ها استفاده می‌شود، ممکن است کمک کند.

ممکن است به پیشگیری درمان عفونت گلو کمک کند. لیمو یک میوه عالی است که به دلیل خواص ضد باکتریایی شناخته شده اش ممکن است با مشکلات مربوط به عفونت گلو مبارزه کند.

برای تسکین می توانید آن را به سوپ یا چای خود اضافه کنید. راه های زیادی برای اضافه کردن یک لیمو به رژیم غذایی شما وجود دارد. می توانید یک قاشق از آب آن را روی سالادهایتان بریزید، آن را به چای خود اضافه کنید یا برای طعم بیشتر آن را با آب خیار مخلوط کنید.

لیمو ترش

یک لیمو حدود 2 تا 3 قاشق غذاخوری آب به شما می دهد، اما ممکن است بسته به اندازه لیمو نیز متفاوت باشد. بنابراین، می توانید با دنبال کردن راهنمای اینجا ، از آن در دستور العمل های خود استفاده کنید.

در این مرحله، شما می دانید که پس از پاک کردن لاک، ناخن های شما چقدر تغییر رنگ می دهند. برای جلوگیری از این رنگ زرد ناخوشایند، پنجه های خود را در یک کاسه آب لیمو رقیق شده با آب برای چند دقیقه خیس کنید.

پس از مدت کوتاهی، آنها روشن خواهند شد و به سلامتی باز خواهند گشت. 11 آن را به H20 اضافه کنید. دتاکس واتر بدون لیمو ناقص است.

پوست مرکبات مملو از limonene است، یک آنتی اکسیدان که به آنزیم های کبدی کمک می کند تا سموم را از بدن دفع کنند و به شما کمک کند بهترین احساس را داشته باشید. پس ادامه دهید و پوست آن را نیز در لیوان خود بریزید!

اینجا در Eat This, Not That!، ما از طرفداران بزرگ چای هستیم. این نوشیدنی غنی از آنتی اکسیدان برای بیدار شدن از خواب، نوشیدنی بین وعده های غذایی مناسب است و برخی از دم کرده ها حتی می توانند به خواب بهتر شما کمک کنند.

پس چه چیزی می تواند بر این نوشیدنی امتحان شده و واقعی غلبه کند؟ به سادگی لیمو را به دمنوش صبحگاهی خود اضافه کنید تا یک دمنوش سم زدایی سرشار از ویتامین داشته باشید.