قوری چینی ارزان موجب استحکام ناخن می شود

با فکر کردن به نحوه انتخاب یک قوری چینی ارزان باید نقاط قوت و ضعف هر ماده را در نظر بگیرید. برای دوستداران چای بسته بندی شده (یک دسته از برگ های چای خشک که دور یک یا چند گل خشک پیچیده شده اند) این به سادگی یک ماده ضروری است.

برای دیدن تمام زیبایی یک دسته گل شکوفه، شیشه کاملاً جا می شود. اگرچه چای سیاه با برگ های بزرگ کلاسیک در چنین ظروفی بسیار زیبا به نظر می رسد.قوری های شیشه ای از انواع زیر هستند.

رگ با بینی. از نظر ظاهری شبیه مدل های سرامیکی خواهد بود. اگر به چنین قوری ترجیح داده می شود، باید به دسته آن توجه کنید تا خیلی نزدیک به کیس نباشد.

قوری

در غیر این صورت گرم می شود و استفاده از چنین قوری ناراحت کننده خواهد بود. کتری با پرس به عنوان یک قاعده، این یک فلاسک شیشه ای با نگهدارنده فلزی است.

این نوع قوری بسیار پرطرفدار است و به فرنچ پرس معروف است. مزیت آن یک پیستون با مش است که به شما امکان می دهد برگ های چای را بدون برگ چای ریخته و یک نوشیدنی تمیز دریافت کنید.
یک قوری با فیلتر چنین قوری های شیشه ای دارای فیلترهای فنری در پایه دهانه یا توری هستند که برگ های چای در آن قرار می گیرند در صورت استفاده از چای کوچک، چنین ظرفی بسیار مناسب است زیرا نتیجه همچنان یک نوشیدنی تمیز خواهد بود.

کتری گرم شده. در نگاه اول با بینی معمولی فرقی نمی کند اما پایه مخصوصی دارد که زیر آن شمع قرص قرار می گیرد. این یک گزینه خوب برای کسانی است که به چای طولانی علاقه دارند.

در این صورت، لازم نیست نوشیدنی سرد بنوشید. مزایای اصلی قوری شیشه ای:

1- مقاومت در برابر حرارت
2- هیچ طعمی به نوشیدنی اضافه نمی کند
3- تفاوت های ظریف زیبایی شناختی
اما این واقعیت که چای در چنین قوری هایی در معرض نور مستقیم خورشید قرار می گیرد، همچنان در طعم چای منعکس می شود.