قابلمه گرانیتی سایز بزرگ موجب کشته شدن حیوان خانگی شد

دو نوع اصلی قابلمه گرانیتی سایز بزرگ وجود دارد: قابلمه گرانیتی با روکش گرانیت و ظروف گرانیت جامد. قابلمه گرانیتی جامد از مخلوط خاک رس قالبی در کوره و آب ساخته می شوند.

پس از سفت شدن کامل آن را در لعابی فرو می‌برند که نچسب به آن می‌دهد و ظاهری براق به آن می‌دهد. این پوشش در برابر لکه ها نیز مقاوم است و باعث دوام بیشتر فضای داخلی می شود.

قابلمه گرانیتی به هر نوع قابلمه یا تابه فلزی گفته می شود که با لعاب گرانیت پوشانده شده باشد. این ظروف بسیار رایج تر از ظروف سرامیکی جامد هستند.

معمولاً بعد از چند ماه شروع به تراشه می کنند و اثربخشی خود را از دست می دهند. همه سطوح نچسب نچسب نیستند. همه ما آن ویدیوهایی را دیده‌ایم که در آن شما فقط به پنکیک ضربه می‌زنید و بیرون می‌آید.

قابلمه

 

خوب، متأسفانه، مارک های ارزان تر ظروف گرانیتی نچسب به خوبی کار نمی کنند. بنابراین، قبل از خرید آن را به خوبی بررسی کنید.
ممکن است به شما علاقه مند باشد: آیا نوشیدنی های انرژی زا وگان هستند؟ اکنون که می دانید ظروف گرانیتی چیست، بیایید نگاهی به ر و نحوه مقایسه آنها بیندازیم.

مزیت قابلمه گرانیتی (میناکاری شده یا غیر لعاب دار) این است که کاملاً عاری از PTFE و PFOA است. آنها حاوی هیچ گونه مواد شیمیایی مضر برای نچسب شدن پوشش نیستند. علاوه بر این، آنها واکنش پذیر نیستند، بسیار رسانا هستند و گرما را به خوبی حفظ می کنند .

بزرگترین عیب آنها این است که برای پخت و پز در دمای بسیار بالا مناسب نیستند و بسیار شکننده هستند. روکش ها به راحتی خرد می شوند و قابلمه گرانیتی جامد بسیار شکننده هستند.