فردی با خرید مبل راحتی تمام پارچه مدل ال میلیاردر شد

امیلی معتقد است که اگر فضای لازم برای آن را داشته باشید، یک مبل راحتی تمام پارچه مدل ال بلند 84 اینچی ایده آل است، زیرا حتی کسی که 6.4 اینچ است نیز می تواند به راحتی در نمایشگاه بعدی خود بخوابد.

به نظر من، این مهمترین بعد یک مبل است، خیلی کم عمق است و احساس می کنید نمی توانید استراحت کنید اما خیلی عمیق هستید و دوباره بچه کوچکی هستید که پاهایتان در هوا آویزان است.

میانگین عمق صندلی بین 21-24 اینچ است. اگر دوست دارید صاف بنشینید، 20-22 اینچ برای شما ایده آل است. کسانی از شما که دوست دارید استراحت کنید دراز بکشید، سپس 23 اینچ تا حداکثر 26 اینچ چیزی است که به دنبال آن هستید.

مبل
عمق صندلی خود را با عمق کلی مبل اشتباه نگیرید. عمق صندلی فضایی است که هنگام نشستن در آن اشغال می کنید، از جلوی بالشتک صندلی تا بالشتک پشتی اندازه گیری می کند تا پشت مبل.

ارتفاع صندلی: اکثر مبل ها، صندلی های برجسته و صندلی های غذاخوری دارای ارتفاع استاندارد صندلی 18 اینچ هستند. یک مبل می تواند از 15 اینچ تا 20 اینچ باشد.

فاکتور اصلی که باید در نظر بگیرید این است که عمق صندلی شما چقدر است؟ اگر یک مبل عمیق و کم ارتفاع داشته باشید، بیرون آمدن از آن را بسیار دشوار می کند.

بنابراین اگر دوست دارید مبل شما 24 تا 26 اینچ عمق داشته باشد، سعی کنید یک یا دو اینچ به آن اضافه کنید تا راحت تر شود، مگر اینکه این موضوع مشکلی نداشته باشد و سبک را بیش از هر چیز دیگری دوست داشته باشید.