صابون تی سی سی گل سیتو موجب از بین رفتن جوش های زیر پوستی می شود

چوب را درست زیر لکه قرار دهید، لباس را آغشته کنید و آن را بمالید تا ماده پاک شود. آیا این کاربردهای عجیب صابون تی سی سی گل سیتو  را دوست داشتید؟ اگر دیگران را می شناسید، دریغ نکنید آنها را با ما در میان بگذارید.

صابون تی سی سی گل سیتو  کاستیل به جای چربی حیوانی یا مواد شوینده مصنوعی با روغن نباتی تهیه می شود و از منطقه کاستیل اسپانیا می آید، از این رو نام آن با روغن زیتون خالص محلی ساخته شده است.

اگرچه روغن زیتون روغن پایه سنتی است، صابون تی سی سی گل سیتو  را می توان با نارگیل، کنف، آووکادو، بادام، گردو و بسیاری از روغن های گیاهی دیگر نیز تهیه کرد. معروف ترین صابون تی سی سی گل سیتو  کاستیل، صابون تی سی سی گل سیتو  مایع کاستیل دکتر برونر است. خود دکتر برونر شخص بسیار جالبی بود.

صابون

اگرچه صابون تی سی سی گل سیتو  او از سال 1948 وجود داشته است اما در طول سال ها محبوبیت بیشتری پیدا کرده است زیرا افراد بیشتری به دنبال جایگزین های سازگار با محیط زیست برای همه مواد شیمیایی زندگی خود هستند.

صابون تی سی سی گل سیتو  دکتر برونر کاملاً زیست تخریب پذیر است که می تواند به روش های مختلفی مورد استفاده قرار گیرد که بسیاری از آنها با چاپ ریز روی برچسب به طور دقیق ذکر شده است.

یا می توانید این کلمات در اندازه کامل را بخوانید تا دریابید که چگونه صابون تی سی سی گل سیتو  کاستیل می تواند جایگزین تقریباً همه لوازم آرایشی و پاک کننده های خانه شما شود.

کمی صابون تی سی سی گل سیتو  کاستیل، مخلوط با آب گرم و چند قطره اسانس مورد علاقه شما که در یک بطری اسپری مخلوط شده است، یک پاک کننده همه کاره فوق العاده را می سازد.

سپس لباس را در ماشین لباسشویی یا با دست بشویید و لکه از بین می رود. برای لکه های سرسخت تر روی لباس های روشن یا سفید، توصیه می کنیم از پرکربنات استفاده کنید.

برای ساخت مایع شوینده ماشین لباسشویی با صابون تی سی سی گل سیتو  مارسی به ظرفی با ظرفیت 2 لیتر نیاز دارید. ابتدا 60 گرم تکه صابون تی سی سی گل سیتو  مارسی را در 1 لیتر آب بسیار داغ حل کرده و تکان دهید و به مدت 24 ساعت بگذارید بماند.

در آخر ۱ لیتر آب سرد اضافه کنید و خوب هم بزنید. برای هر بار شستشو از 100 میلی لیتر ماده شوینده استفاده کنید که می توانید آن را در کشوی ماشین لباسشویی یا مستقیماً در درام قرار دهید.

برای گرفتن بوی خاص، در صورت تمایل به ضدعفونی اضافی ، چند قطره عطر شستشو یا اسانس درخت چای به آن اضافه کنید.از صابون تی سی سی گل سیتو  مارسی می توان برای شستن دستی ظروف، تابه، کارد و چنگال و غیره نیز استفاده کرد.