شیشه سکوریت 10 میل که قابلیت نورانی شدن زیر آب را دارد

سیستم تهویه مهندسی شده ما از پنجره ها در برابر تراکم محافظت می کند و نیاز به تعمیر و نگهداری پرهزینه را از بین می برد. این پانل های پلی کربنات مقاوم در برابر ضربه، انرژی را منحرف می کند، سرعت مجرمان را کاهش می دهد و باعث می شود آنها از صحنه فرار کنند.

از آنجایی که شیشه سکوریت 10 میل اصلی سالم مانده است، جایگزینی پرهزینه با پانل های پلی کربنات وجود ندارد. این یک راه حل دائمی است، بنابراین شیشه همیشه محافظت می شود و افراد نزدیک را از زباله های خطرناک شیشه در شرایط آب و هوایی شدید یا انفجار بمب محافظت می کند.

آنها همچنین مزایای اضافی مانند کاهش نویز، محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش و تنظیم دما را ارائه می دهند. نصب شده توسط متخصصان خبره و آموزش دیده، پانل های مقاوم سازی DefenceLite تحت گارانتی قرار می گیرند.

شیشه

امیدواریم پاسخ سوالات خود را در مورد شیشه سکوریت و نحوه استفاده از آن پیدا کرده باشید. IGU می تواند به جلوگیری از تشکیل تراکم کمک کند و می تواند اتلاف یا افزایش حرارت رسانا را تا بیش از 50 درصد کاهش دهد (در مقایسه با شیشه های تک جداره).

افزودن یک پوشش Low-E (اجازه ورود نور و در عین حال عایق حرارتی) به سطح واحد دوجداره باعث افزایش بهره وری انرژی می شود، همانطور که باعث پر شدن گاز بین لایه های شیشه می شود.

ماه آینده این سری را در مورد شیشه های ساختاری با راهنمای رفتار شیشه در شرایط تنش و کرنش ادامه خواهم داد. عینک های سکوریت طرز تفکر مردم را در مورد عینک متحول کرده است.

برخلاف دیدگاه کلی که شیشه ها شکننده هستند و با کوچکترین فشاری می توان آنها را شکست، شیشه های سکوریت به تغییر این دیدگاه کمک کردند.

امروزه، به دلیل استحکام و دوام، شیشه های سکوریت شده به طور گسترده در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. این شامل پروژه‌های ساختمانی، پنجره‌های خودرو، و درب‌های دوش می‌شود، تا به چند مورد اشاره کنیم (در قسمت آخر این مقاله در مورد کاربردهای آن به تفصیل صحبت خواهیم کرد).

قبل از پرداختن به جزئیات، مانند انواع شیشه های سکوریت شده، خواص آنها و کاربردهای آنها، مهم است که بدانیم چگونه ساخته می شوند.