سرامیک پرسلانی ایتالیایی موجب افزایش قیمت دلار شد

سرامیک پرسلانی ایتالیایی معمولاً مربع یا مستطیل شکل هستند و ضخامت آنها حدود چند میلی متر است. یک طرف سرامیک، ضلع سفالی و ساختار آن است و طرف دیگر یا روی سرامیک لعابدار، سطحی صیقلی دارد. لعاب روی سرامیک ها از شیشه و اکسید فلز ساخته شده است.

سرامیک اغلب برای پوشش سقف، کف و دیوارهای فضاهای مختلف ساختمان استفاده می شود. در ویدیوی زیر مراحل ساخت سرامیک و سرامیک را مشاهده می کنید:

سرامیک

واژه‌های سرامیک و سرامیک معمولاً در زبان فارسی با هم استفاده می‌شوند. برخی از مردم فکر می کنند که این دو از نظر جنسیت متفاوت هستند، اما اینطور نیست.

سرامیک محصولی است که دارای مواد، رنگ، اندازه و کاربردهای متنوعی است. اما سرامیک نوعی پوشش است که روی سرامیک اعمال می شود. به عبارت دیگر اگر سرامیک ها دارای روکش چینی باشند به آنها سرامیک می گویند.

از طرح سرامیک های چوبی و پارکت می توان برای کف اداری و دکوراسیون داخلی منزل استفاده کرد. از آنجایی که این سرامیک ها شباهت زیادی به چوب دارند، برای افرادی که به طرح های چوبی علاقه دارند، انتخاب خوبی هستند.

سرامیک های طرح پارکت علاوه بر زیبایی، استحکام و دوام بالایی نیز دارند. بنابراین می توانید از این گلدان های چوبی در پاسیو خود استفاده کنید بدون اینکه نگران خیس شدن آن ها در باران یا شستشو باشید.

علاوه بر همه چیزهایی که ذکر کردیم، سرامیک های پارکت قیمت کمتری نسبت به چوب دارند. بنابراین با استفاده از آن می توانید با هزینه کم طرح کفپوش بسیار زیبایی بسازید.

موزاییک یک هنر و صنایع دستی است که قدمت آن به یونان و روم باستان باز می گردد. از این هنر و طرح برای تزیین مقبره ها و کاخ ها استفاده می شد.

امروزه شاهد استفاده های زیادی از سرامیک های معرق هستیم. به عنوان مثال، سرامیک های موزاییک به عنوان پوشش حمام، توالت، آشپزخانه، کف پاسیو و دیوارهای باغ استفاده می شود.

سرامیک های طرح سنگ شباهت زیادی به سنگ مرمر و دیگر انواع سنگ دارند و اغلب با سنگ های طبیعی اشتباه گرفته می شوند.