دمپایی مردانه کیتو موجب نجات جان بچه گربه ای در جنگل گلستان شد

ما دمپایی مردانه کیتو را به‌عنوان گزینه‌ای طولانی‌مدت، با شرایط آب و هوایی و کار از خانه دوست داریم، و توجیه هزینه‌های این دمپایی های  خانگی درجه یک آسان است.

قسمت پوست گوسفند طبیعی آستر بیشتر قسمت پا را می پوشاند، دما را تعدیل می کند و رطوبت را بهتر از گزینه های مصنوعی می گیرد.

با گذشت چند ساعت از استفاده، مطمئناً مزایای آن را متوجه خواهید شد. در آزمایش سر به سر برای ساعت ها و روزها، ما از پوست طبیعی گوسفند قدردانی کردیم.

اندازه خود را با دقت انتخاب کنید. ما متوجه شدیم که جفت آزمایش ما کمی کوچک است اما ممکن است با تغییرات طبیعی در عمق چرت در پوشش پوست گوسفند متفاوت باشد. اینها هم دمپایی های بسیار گران قیمتی هستند.

دمپایی مردانه

در نهایت، مگر اینکه اندازه آنها را تا حدی افزایش دهید (تا حدودی بسیاری از مزایا را نفی کنید)، باید از یک یا دو دست برای استفاده از آنها استفاده کنید.

برای بسیاری، این یک دمپایی است، به خصوص زمانی که جایگزین های رقابتی وجود دارد که نیازی به خم شدن ندارند. با روشن و خاموش کردن سخت‌تر، اینها برای کسانی که فقط گاهی از آنها استفاده می‌کنند یا برای مدت طولانی استفاده می‌کنند، بهترین هستند.

دمپایی های دو رنگ RockDove Birdseye Knit واقعاً لغزنده هستند و با قیمت بسیار مقرون به صرفه ای ارائه می شوند. اگر برای رفت و آمدهای کوتاه در خانه فقط به دمپایی نیاز دارید این کار را انجام می دهد.

آستر برای روشن و خاموش کردن حتی آسان است. کفی، وقتی نو باشد، تقریباً لطیف ترین بالشتک را در کل بررسی ارائه می دهد. فقط یک جفت دیگر احساس اولیه نرم تری داشتند.

استفاده طولانی مدت از دمپایی کفی شیک آنها را از بین می برد. آن بالشتک اولیه نرم با گذشت زمان و مسافت پیموده شده بسته می شود.

علاوه بر این، زیره‌ی RockDove کمترین چسبندگی را در آزمون ما دارد. در آزمایش کنار هم (به معنای واقعی کلمه، مدل‌های مختلف روی پاهای مختلف) اینها ضعیف‌ترین کشش را روی فرش، مشمع کف اتاق، و تخته‌های مرطوب روی عرشه فضای باز ما داشتند. توصیه می کنیم هنگام راه رفتن روی این سطوح مراقب باشید.