درب ضد سرقت مازندران موجب ایجاد بیماری کلیوی می شود

درب ضد سرقت مازندران با استحکام و دوام مشخص می شوند زیرا به سختی به قصد سرقت وارد می شوند یا شکسته می شوند، همچنین در برابر صدا، گرما، باکتری ها و گرد و غبار مقاوم هستند.

شرکت های تخصصی تولید کننده درب ضد سرقت مازندران بین المللی برای ارائه انواع خاصی از درب ضد سرقت مازندران ها برای حفاظت و بیمه در برابر سرقت، حوادث و آتش سوزی فعالیت می کنند و از انواع مختلفی هستند که مناسب درب ضد سرقت مازندران های داخل یا خارج از خانه و یا حتی درب ضد سرقت مازندران گاراژ و باغ می باشند.

این درب ضد سرقت مازندران ها از داخل از فولاد زره پوش ساخته شده اند و با انواع مختلفی از مواد مانند چوب یا آلومینیوم پوشیده شده اند تا علاوه بر عملکرد امنیتی، طرح های جذابی نیز داشته باشند.

درب ضد سرقت

این درب ضد سرقت مازندران ها عموما دارای لبه های زرهی و قفل های نشکن و همچنین دارای اسکلت لاستیکی در هر طرف جهت جلوگیری از ورود کثیفی و گرد و غبار می باشند و برخی از آنها مجهز به زنگ هشدار در مواقع تلاش برای شکستن می باشند.

مناسب برای اتاق های داخلی و درب ضد سرقت مازندران های اصلی آپارتمان ها و منازل می باشد. همچنین مجهز به چشم جادویی برای درهای اصلی است.

در مورد درهای مقاوم در برابر حریق، به گونه ای ساخته شده اند که از سوختن جلوگیری کرده و یا بسته به نوع درب ضد سرقت مازندران بین 30 تا 120 دقیقه آن را به تاخیر می اندازند.

مقاومت درب ضد سرقت مازندران در برابر آتش به دلیل پرکردگی های به کار رفته در در و همچنین نوع عایق های به کار رفته در آن است که می تواند بر اثر گرما متورم شود.