تلویزیون سامسونگ 50 اینچ هوشمند موجب افزایش هوش میشود

در پشت تلویزیون سامسونگ 50 اینچ هوشمند بسیاری از صفحات دیگر با تصاویر مختلف نمایش داده می‌شوند تا سایر محتوای موجود در برنامه‌های تلویزیون هوشمند مختلف را نشان دهند.
جستجوی سریع
مهم نیست چقدر محتوا وجود دارد، مهم این است که بتوانیم آن را فوراً پیدا کنیم. با حجم بی‌پایان محتوای آنلاین موجود، انتخاب آنچه برای تماشا کردن کار آسانی نیست. به همین دلیل داشتن یک عملکرد جستجوی راحت مهم است.

تلویزیون هوشمند ویدئوهایی را نمایش می دهد که کاربران می توانند از طریق سرویس های پخش ویدئوی مختلف از آن لذت ببرند.

تلویزیون

یک تلویزیون هوشمند که محتوای موجود را از سرویس‌های پخش مختلف نمایش می‌دهد و در آن پیمایش می‌کند. محتوا در دسته‌هایی از مواردی که باید تماشا شود موارد جدید و ویدیوهای توصیه شده نشان داده می‌شود تا نشان دهد کاربر چگونه می‌تواند به سرعت محتوای مورد نظر را جستجو و پیدا کند.
نکته مهم دیگر این است که آیا تلویزیون هوشمند محتوای مورد علاقه شما را قبل از شروع جستجو پیشنهاد می کند یا خیر. آیا خوب نیست اگر تلویزیون از الگوهای مشاهده و جستجوی شما برای یافتن محتوای مناسب استفاده کند یا به شما اطلاع دهد که فصل جدیدی برای نمایش هایی که دوست دارید شروع شده است؟

تلویزیون هوشمند ایده آل تلویزیونی است که شما را بهتر از خودتان می شناسد و می تواند خدماتی را ارائه دهد که بر اساس داده های مشاهده شما مطابقت دارد.

خلاصه ای از “This is us” و زمان اجرای فعلی آن در تلویزیون هوشمند نمایش داده می شود. سایر محتوای تلویزیونی مختلف نیز در اطراف خلاصه نمایش داده می شود تا محتوای ویدیویی توصیه شده توسط راهنمای جهانی را نشان دهد.

یک تلویزیون هوشمند عالی باید به طور خودکار هر دستگاهی را که از طریق HDMI متصل می کنید شناسایی کند و نیازی به استفاده از چندین کنترل از راه دور نداشته باشد.