تابلو برق سه فاز ساده موجب آتش سوزی کارخانه پارچه شد

سپس بسته به پروژه ابتدا محل المان های کنترلی مشخص می شود و سپس مواد کنترل و تابلو در داخل تابلو برق سه فاز ساده آماده شده قرار می گیرد.

اتصال داخلی پانل با محل قرارگیری مواد با استفاده از کابل های کنترل مطابق با نمودار اتصال پانل انجام می شود. در حین ایجاد اتصالات هادی، قسمت های انتهایی هادی باید به دقت جدا شوند، قسمت رسانا نباید از محل اتصال سرریز شود و نقاط اتصال باید به خوبی سفت شوند.

برای اینکه بعداً مدار را به راحتی دنبال کنید، ورودی و خروجی کابل ها باید با یک شماره و کابل های مختلف با شماره های جداگانه شماره گذاری شوند. پس از اتمام مراحل اتصال، تابلو برق سه فازباید تست شود و مطمئن شوید که دستگاه کار می کند.

اگر کنترل‌ها به درستی کار می‌کنند، کابل‌ها را باید برش داد و در کانال کابل قرار داد تا پوشش کانال را محکم ببندد تا ظاهری مرتب داشته باشد.

تابلو برق

نام هر وظیفه throttling باید روی بدنه تابلو برق سه فازذکر شود و محل کنترل آن باید در زیر سوئیچ ها نوشته شود. شینه های اصلی باید بر اساس نیاز طراحی شوند، زیرا در بالا، وسط یا عقب قرار دارند.

باسبارهای PE-N باید به راحتی در بالا یا پایین پانل ها قابل دسترسی باشند. برای عایق بندی شینه ها از بدنه باید از عایق هایی در مواد PKB، پرتیناکس یا عایق GRP استفاده شود.

در اتصالات کابلی داخل پنل، کابل های تا 35 میلی متر مربع باید به گروه های ترمینال و کابل های بزرگتر از 35 میلی متر مربع مستقیماً به دستگاه مربوطه متصل شوند.

عناصر مدار پانل با برچسب های چسب 15×6 میلی متری مناسب برای پروژه ها کد گذاری شده اند. عناصر مدار ترسیم شده در پروژه باید مطابق با استاندارد IEC-1346-1 کدگذاری شوند.

اتصالات فلزی داخل پانل و ورق مونتاژ پیش گالوانیزه هستند و در صورت درخواست باید به صورت الکتروگالوانیزه، روکش روی یا رنگ پودری الکترواستاتیک تولید شوند.