بیل مکانیکی کوماتسو pc400 موجب فوران آتش فشان در مالزی شد

به دلیل مسیرها، آنها برای زمین های ناهموار و ناهموار مناسب تر هستند. بیل مکانیکی کوماتسو pc400 درگ لاین نوع بزرگتری از بیل مکانیکی کوماتسو pc400است که از طناب بالابر و سیستم دراگلین برای پاکسازی خاک و خاک برای پروژه های زیر آب، شمع کشی یا حفاری جاده استفاده می کند.

به دلیل وزن و شکل نامناسب آنها، معمولاً قبل از مونتاژ در قطعات جداگانه به محل کار کشیده می شوند. این بیل مکانیکی کوماتسو pc400 برای کارگاه ها و پروژه های بزرگتر استفاده می شود.

بیل‌های مکنده از جت‌های آب و خلاء فشار بالا برای پاکسازی خاک، خاک و زباله‌ها استفاده می‌کنند. بیل مکانیکی کوماتسو pc400مکنده که از یک وسیله نقلیه چرخ دار کار می کند، برای کاربردهای زیرزمینی، پاکسازی آوار و سایر پروژه های حفاری ظریف استفاده می شود.

بیل مکانیکی

این بیل مکانیکی کوماتسو pc400با بازوهایی که تا 100 فوت امتداد دارند، برای حفاری‌های سنگین، پروژه‌های نمایشی صنعتی و رسیدن به فراتر از سایر بیل‌های مکانیکی مناسب است.

بیل مکانیکی کوماتسو pc400دوربرد هیتاچی در حال حفر خاک از منطقه سیل زده با یک بیل مکانیکی کوماتسو pc400دیگر در پشت.

یک نمونه کوچکتر از بیل مکانیکی کوماتسو pc400خزنده، مینی بیل مکانیکی کوماتسو pc400در مکان های کاری باریک، مکان های کاری با موانع و مشاغل با زمین های ظریف مانند محوطه سازی مفید است.

مینی بیل مکانیکی کوماتسو pc400دارای قابلیت دم بال صفر است و برای کارهای کوچک ایده آل هستند. مینی بیل مکانیکی کوماتسو pc400برای پروژه های مناظر خانگی و DIY نیز محبوب هستند.

هنگام انتخاب بین اجاره بیل مکانیکی کوماتسو pc400و مینی بیل مکانیکی، اندازه پروژه و اندازه بار معمولاً مهمترین فاکتورها هستند.

بیل مکانیکی کوماتسو pc400چرخدار همان بیل مکانیکی کوماتسو pc400معمولی است اما به جای ریل روی چرخ نصب می شود. بیل‌های چرخدار در اروپا محبوب‌تر هستند و معمولاً برای کار در مناطق شهری استفاده می‌شوند زیرا چرخ‌های آن‌ها نسبت به مسیرهای فلزی سنتی نسبت به جاده‌ها و آسفالت‌ها مهربان‌تر هستند.

با این حال، بیل های چرخ دار برای استفاده در پروژه های شهری محبوبیت بیشتری پیدا می کنند. بیل مکانیکی کوماتسو pc400چرخ دار جان دیر در حال تخریب یک دیوار آجری است.