بیل مکانیکی چرخ دار که قابلیت تغییر به هفت رنگ را دارد

حفار می تواند 200 درجه به راست و چپ بچرخد، برای کارهای سبک تا متوسط ​​استفاده می شو. بکهوها که به عنوان حفار نیز شناخته می شوند، وسایل متداول در سایت های ساختمانی هستند اما اغلب با بیل مکانیکی اشتباه گرفته می شوند.

در حالی که آنها قابلیت های حفاری و بلند کردن مشابهی دارند، بیل مکانیکی چرخ دار از نظر اندازه، وزن و عملکرد متفاوت هستند.

بیل مکانیکی به طور کلی تجهیزات بزرگی هستند که تا 200000 پوند وزن دارند. طراحی سطل و بوم آنها به آنها اجازه می دهد تا 360 درجه کامل بچرخند.

از طرف دیگر، یک بیل بکهو معمولاً بسیار کوچکتر است و از نظر ظاهری شباهت های بیشتری با تراکتور دارد. طراحی به این معنی است که یک بکهو فقط می تواند 200 درجه از این طرف به سمت دیگر بچرخد.

بیل مکانیکی

سطل های جلو و عقب آن می تواند مواد را حفاری کند، زباله ها را بارگیری کند و زباله ها را به سمت وسیله نقلیه بکشاند. اجاره بیل مکانیکی برای مشاغل سبک یا متوسط ​​با کاربردهای همه کاره بهترین است.

در حالی که انواع مختلفی از بیل مکانیکی وجود دارد، عملکرد اصلی آنها مشابه است. توانایی های بلند کردن و حفاری آن ها را تقریباً در هر سایت ساخت و ساز به یک عنصر اصلی تبدیل می کند. هزینه بالای آنها اجاره را به مقرون به صرفه ترین گزینه برای اکثر شرکت ها تبدیل می کند.

یک قطعه با ارزش در یک سایت ساخت و ساز، بیل مکانیکی است که به پروژه های مختلف کمک می کند تا کارآمدتر و موثرتر کار کنند. با این حال بیل مکانیکی چیست و چه کاربردی دارد؟

اپراتور در یک کابین کوچک متصل به پایه می نشیند و بازو را کنترل می کند. بیل مکانیکی از یک سیستم هیدرولیک برای تولید نیروی هیدرولیک برای کنترل بازوی مکانیکی دستگاه استفاده می کند.

همچنین از سیستم چرخ زنجیر برای حرکت خود استفاده می کند. بیل مکانیکی در ساخت و سازهای بزرگ و کوچک استفاده می شود.