باتری ماشین ال 90 موجب از بین رفتن آلودگی در کلان شهر ها شد

توجه به این خطرات احتمال غافلگیر شدن شما از باتری مرده را کاهش می دهد. چراغ های جلوی خود را روشن نگذارید! اکثر خودروهای مدل جدید دارای چراغ‌های جلوی خودکار هستند، بنابراین توجه به این موضوع ممکن است در رادار شما نباشد.

اما تصور کنید، در حالی باتری ماشین ال 90 شما سرویس می‌شود، در حال رانندگی با ماشین شخص دیگری یا وسیله نقلیه‌ای هستید که چراغ‌های جلوی خودکار ندارد.

می توانید فراموش کنید که آنها را روشن کنید، و می توانید فراموش کنید که آنها را خاموش کنید! این باعث می شود باتری نسبتاً سریع تخلیه شود.
اطمینان حاصل کنید که تمام درهای شما، داخلی و خارجی بسته هستند و هیچ چراغ یا لوازم الکترونیکی روشن نیست. به این چیزها کشش انگلی می گویند و وقتی ماشین خاموش است به آرامی برق باتری را قطع می کنند زیرا هیچ شارژ مجدد فعالی از دینام وجود ندارد.

باتری ماشین
به طور مرتب اتصالات و پایانه های باتری خود را بررسی کنید (یا از مکانیک خود بخواهید که مرتباً چک کند). با گذشت زمان آنها می توانند شل شوند یا حتی شروع به ایجاد خوردگی کنند.

این به راحتی قابل اجتناب است، اما اگر در طول رفت و آمد از کار خارج شوید، می تواند به سیستم الکتریکی خودرو شما آسیب برساند.
در صورت امکان، ماشین خود را برای مدت طولانی در گرما یا سرمای شدید نگذارید. چه آن را در گاراژ پارک کنید و چه به طور دوره‌ای آن را راه‌اندازی کنید و مقداری شارژ به باتری بدهید، هر باتری که عمر متوسطی داشته باشد ممکن است در دماهای شدید در هر دو انتهای دماسنج شروع به ضعیف شدن کند.
اگر متوجه شدید که ماشین شما در استارت زدن مشکل دارد یا بعد از اینکه در جایی رانندگی کردید، روشن نمی‌شود، برای مثال به سوپرمارکت رانندگی کرده‌اید و مشکلی نداشتید اما وقتی با چمدان‌هایتان به ماشین خود برگشتید، ماشین شروع به کار نمی‌کند.

شروع  ممکن است دینام بدی داشته باشید. برای روشن کردن ماشین خود، به برق باتری نیاز دارید. اما در حالی که ماشین شما روشن است، دینام باتری را شارژ می کند.

بنابراین اگر به نظر می رسد که یک درایو تنها عمر باتری شما را خالی می کند، به احتمال زیاد در حین رانندگی شارژ مورد نیاز خود را دریافت نمی کند و ممکن است به یک دینام جدید نیاز داشته باشید.
عوامل ساده ای مانند سن و استفاده بیش از حد نیز می توانند باتری را فرسوده کنند. اگر 3 الی5 سال بدون بررسی یا تعویض می گذرد، کمی بیشتر به آن توجه کنید و شاید آن را آزمایش کنید.