الکل صنعتی سایا موجب افزایش درآمد رانندگان کامیون شد

با این حال، این الکل صنعتی سایا تایید شده هنوز هم همه پاتوژن‌ها را از بین نمی‌برند از جمله:

1-کریپتوسپوریدیوم
2-نورویروس
3-کلستریدیوم دیفیسیل
منبع CDCTrusted توصیه می کند که افرادی که به طور کامل واکسینه نشده اند از ماسک های پارچه ای در محیط های عمومی داخلی استفاده کنند.

قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی خطرناک از طریق استنشاق می تواند باعث آسیب شود. ضدعفونی‌کننده‌های دستی تجاری و ضدعفونی‌کننده‌های دست خانگی با کمتر از 60 تا 95 درصد الکل توصیه شده منبع مورد اعتماد ممکن است همه پاتوژن‌هایی را که می‌توانند باعث عفونت شوند از جمله ویروس SARS-CoV-2 را از بین نبرند.

الکل

 

 

این ضدعفونی‌کننده‌ها رشد میکروب‌ها را کاهش می‌دهند اما آنها را از بین نمی‌برند. ساختن ضدعفونی کننده دست در خانه توصیه نمی شود زیرا اکثر افراد مواد یا ابزار مناسبی برای تهیه آن طبق توصیه های WHO ندارند.

بدون مواد مناسب، ضدعفونی‌کننده‌های دست خانگی ممکن است هیچ تأثیری بر میکروب‌های مرتبط بالینی نداشته باشند و ممکن است خطرناک باشند.

برخی از مردم ممکن است فکر کنند مالش الکل یک گزینه است. اگرچه مالش الکل ممکن است حاوی غلظت کافی از مواد شیمیایی باشد، اما استفاده مکرر از آن روی پوست با از بین بردن روغن آن را خشک می کند و ممکن است باعث التهاب و تحریک شود.

اگرچه برخی از ضدعفونی‌کننده‌های دست در برابر ویروس‌هایی مانند SARS-CoV-2 مؤثر هستند اما مردم باید برای اطمینان از اثربخشی آن‌ها از آن‌ها به‌درستی استفاده کنند.

مردم باید دستورالعمل های محصول را به دقت دنبال کنند. آنها همچنین باید زمان تماس را رعایت کنند. این به مدت زمانی که محصول باید روی پوست بماند اشاره دارد.

در اوایل مارس 2020، آژانس حفاظت از محیط زیست (EPA) فهرستی از محصولات ضدعفونی کننده سطحی را منتشر کرد که آنها برای استفاده در برابر SARS-CoV-2 توصیه می کنند.

کروناویروس‌ها مانند SARS-CoV-2 دارای پوشش یا پوشش محافظی هستند که بسیار ضعیف‌تر از پوشش برخی ویروس‌های دیگر است. به این ترتیب، آنها از جمله ساده ترین انواع ویروس ها هستند که با تمیز کردن مناسب از بین می روند.

برخی از مواد ضدعفونی کننده سطحی که در برابر ویروس کرونا فعال هستند عبارتند از:

1-آب اکسیژنه
2-آمونیوم چهارتایی
3-هیپوک سدیم