لوستر پذیرایی قم تبریز تهران

کیفیت لوستر پذیرایی قم نیز بر اساس مواد سازنده، نحوه ساخت، دارابودن تضمین کالا و خدمات پس از فروش تعیین می‌شود.

شرکت‌های تولیدی لوستر در قم با بهره گیری از تکنولوژی‌های روز دنیا فعالیت می‌کنند. این شرکت‌ها بسته به نیاز مشتریان و سلیقه آن‌ها انواع مختلفی از لوستر در رنگ‌ها و سایزهای مختلف تولید می‌نمایند.

بهینه سازی مصرف و افزایش توان رقابتی از اهداف این شرکت‌های تولیدی می‌باشد.

لوستر پذیرایی قم تبریز تهران

قیمت لوستر پذیرایی

قیمت لوستر پذیرایی لوستر پذیرایی یک وسیله بسیار ظریف است و انواع گوناگونی دارد که این امر باعث می‌شود قیمت لوستر پذیرایی دارای رنج بسیار گسترده‌ای باشد.

تجارت لوستر در جهان علاقه‌مندان زیادی داشته و مورد توجه بسیاری از انسان‌ها قرار دارد. کشورهای زیادی سعی دارند سهم زیادی از بازار پر رونق این صنعت را به خود اختصاص دهند.

تاریخچه جهانی لوستر


لوستر از روزگار قدیم در کاخ و دربار استفاده می‌شده است. صنعتگران به عنوان طراحان و سازندگان لوسترها، در هر دوره سعی داشتند تا لوسترها را هماهنگ با فرهنگ و رسوم آن زمانه بسازند. لوسترهای قدیمی از جنس چوب و فلزات بودند. در ساختمان آن‌ها، شمع جایگزین چراغ امروزی بوده است. لوسترها به سرعت پیشرفت کردند و امروزه به عنوان یک وسیله ضروری در هر خانه‌ای شناخنه می‌شوند. همراه با پیشرفت صنعت لوستر سازی، توجه به ویزگی‌های ظاهری آن موجب شد تا لوسترها به انواع گوناگونی تقسیم شوند. لوستر شاخه‌ای، لوستر سقفی و لوستر آویز از جمله موارد لوستر‌ها می‌باشند.

ایتالیایی‌ها به عنوان اولین تولیدکنندگان لوستر، این وسیله را به عنوان یک ابزار دکوری و زینتی به دنیا معرفی کردند. اولین لوستر طراحی شده در ایتالیا به سال 1500 میلادی بر می‌گردد.

کشور فرانسه در صنعت لوستر سازی یکی از کشور‌های سرآمد در دنیا می‌باشد. لوستر موجود در کلیسای نتردام (بانوی پاریس)، یکی از اولین لوستر‌های شناخته شده در دنیا است.

کاخ دولما، باغچه مزین به بزرگترین لوستر کریستالی دنیا است. لوستر این قصر در حقیقت هدیه‌ای از سوی ملکه انگلیس ویکتوریایی اول به این کاخ بوده است. لوستر کریستالی این قصر حدودا 5.4 تن سنگینی داشته و دارای 750 لامپ شکیل بوده است.

لوستر پذیرایی تبریز

لوستر پذیرایی تبریز منشأ اصلی ساخت لوستر در اروپا بوده است. اما امروزه در اکثر کشورهای جهان، تولید لوستر صورت می‌گیرد.

ایران نیز از کشورهای تولید کننده لوستر با کیفیت بالا می‌باشد. در ایران برای اولین بار از لوسترهای ساده در حرم امام رضا استفاده شده بود اما امروزه در شهرهای مختلف ایران شرکت‌های لوستر سازی با کیفیت بالا، انواع مختلفی از لوسترها را عرضه می‌نمایند.

یکی از شهرهای موفق تولید لوستر در ایران، تبریز می‌باشد. در شهر تبریز تعداد شرکت‌های تولیدی لوستر با کیفیت، زیاد است. این شرکت‌ها انواع مختلفی از لوستر مانند لوستر برنزی، چوبی، فلزی و کریستالی در بازار عرضه می‌نمایند.

به دلیل نیاز به نور و روشنایی در منزل و مکان‌های دیگر استفاده از لوستر ضروری است.

استفاده از لوستر در هر مکانی وابسته به شرایط متفاوت است برای مثال در اتاق‌خواب‌ها استفاده از لوسترهای سقفی و بزرگ توصیه نمی‌شود بلکه باید از دیوارکوب‌ها و هالوژن با نور گرم استفاده شود.

در تبریز برای نصب لوستر به طور صحیح باید به یکسری از نکات توجه شود:

1-در کار باید ایمنی در هر شرایطی رعایت شود. 2-اندازه زنجیر لوستر باید تنظیم شود. 3-سیم کشی برق لوستر باید درست انجام شود. 4-برای نگه داشتن لوستر مدرن از قلاب در سقف استفاده شود.

شرکت‌های تولیدی لوستر در تبریز با خریداران داخلی و همچنین با تاجران خارجی همکاری می‌کنند. دلیل خرید لوستر از شرکت‌های شهر تبریز، جنس عالی لوسترها و قیمت مناسب فروش آن است. برای خرید لوستر باقیمت مناسب توصیه می‌شود که از شرکت‌های تولیدی به طور مستقیم خریداری شود زیرا خرید لوستر از مغازه‌های کوچک شهرها مقرون به صرفه نخواهد بود به دلیل اینکه این واسطه‌ها به دنبال سود خود از فروش لوستر هستند.

لوستر پذیرایی مدرن

لوستر پذیرایی مدرن لوستر پذیرایی مدرن شکل منظم و ساده‌ای دارد. لوستر‌های آشپزخانه مدرن عاری از زرق و برق زیاد هستند این لوستر‌ها جزء لوسترهای بسیار شکیل و جذاب محسوب می‌شوند. اکثر لوستر‌های پذیرایی مدرن به شکل دایره‌ای، مربعی و مستطیلی هستند. یک کلاهک با رنگ هماهنگ به دکوراسیون داخلی معمولاً در ساخت لوستر‌های مدرن استفاده می‌شود.

طراحان لوستر‌های مدرن پذیرایی از طرح‌، استایل و فرم‌های متنوعی برای تولید لوستر مدرن استفاده می‌کنند. در حقیقت این مورد از مزیت لوستر‌های مدرن به شمار می‌رود.

بهتر است در آشپزخانه لوستر را درست بالای میز ناهار‌خوری نصب کنید، این کار چندین برابر به زیبایی لوستر شما می‌افزاید.

استفاده از رنگ‌های متضاد در دکوراسیون داخلی یک روش برای افزایش زیبایی و جذابیت دکوراسیون داخلی است. شما نیز باید از این اصل اساسی در انتخاب لوستر صادراتی خود استفاده کنید و از آنجا که سقف اکثر آشپزخانه‌ها سفید‌رنگ است، لوستر‌هایی با رنگ مشکی یا برنج طلایی، بسیار مناسب خواهند بود.

لوستر‌ها معمولاً درون فضاهای کوچک و کم ارتفاع زیبا به نظر نمی‌رسند و توصیه می‌شود در این فضا‌ها از لوستر استفاده نشود، اما طراحان لوستر‌های مدرن این مشکل را حل کرده‌اند. لوستر‌های افقی و کوتاه ساخته شده توسط طراحان، امکان استفاده در فضا‌های کوچک و کم ارتفاع را به زیباترین شکل فراهم کرده‌اند.

ظاهر لوستر‌های مدرن معمولاً عجیب و غریب است. لوستر‌های LED و همچنین SMD دارای کنترلی برای تنظیم شدت نور و تغییر رنگ هستند. این مدل از لوستر‌ها جذابیت زیادی در میان کاربران داشته و به صورت گسترده استفاده می‌شوند.

لوستر پذیرایی اسپرت

لوستر پذیرایی اسپرت عواملی که در دکوراسیون اسپرت منازل، ادارات، کافی‌شاپ‌ها و دفاتر تجاری اهمیت دارند شامل نورپردازی، طراحی فضا، رنگ‌ها و ترکیب‌ها می‌شود. وسایل دکوری مورد استفاده در این مکان‌ها باید با یکدیگر هماهنگی داشته باشند برای مثال طرح لوسترهای اسپرت باید با طرح مبل‌ها در یک سبک قرار گیرند.

در دنیای امروز تنوع لوسترها و وسایل روشنایی مثل آباژور بسیار زیاد است و در هر فضایی لوسترهای مختلفی استفاده می‌شود.

یکی از انواع لوسترهای مورد استفاده، لوستر پذیرایی اسپرت می‌باشد. این لوستر معمولاً از جنس برنز، چوب، پلاستیک و آلیاژ فلزهای دیگر است. تفاوت این لوستر با سایر لوسترها در ظاهر و جنس آن است. جنس و ظاهر متفاوت آن باعث محبوبیت این لوستر نسبت به لوسترهای دیگر شده است.

از لوستر اسپرت در اتاق‌خواب‌ها، حال و پذیرایی و آشپزخانه استفاده می‌شود. این نوع از لوستر به سبک لوستر مدرن نزدیک می‌باشد و از مدل‌های جدید لوستر محسوب می‌شود.

با توجه به بالارفتن قیمت لوسترها، توصیه می شود که با وسایل تزئینی و غیرقابل‌مصرف در منزل، لوسترهای خانگی با کمترین هزینه درست کنید. از جمله وسایل موردنیاز برای ساخت لوستر می‌توان به سی دی شکسته، کاغذ، چوب بستنی، کاموا، بادکنک، بطری نوشابه، مقوا، قاشق یکبار مصرف، مهره، نگین، شیشه، ام‌دی‌اف، کنف بامبو، سیخ چوبی، کارتون و ته بطری با نخ نامرئی اشاره کرد.

افراد هنرمند و باذوقی که علاقه به یادگیری ساختن لوستر دارند، می‌توانند با دیدن ویدئوهای آموزشی یا نوشته‌های موجود در سایت‌های مختلف، لوستر خانگی بسازند.

قیمت لوسترها بر اساس جنس کریستال، شاسی و بدنه، فلزهای کارشده و نوع رنگ آبکاری تعیین می‌شود. پرفروش‌ترین لوستر در سال‌های اخیر لوسترهای مدل کریستالی و لوسترهای مدرن هستند.