افزایش چرم گوسفندی و مصنوعی بازار بورس را دگرگون کرد

درک اینکه چرا چرم به روشی خاص قیمت گذاری می شود و آیا منصفانه است یا خیر، می تواند گیج کننده باشد.

به دلیل تفاوت در منبع، تولید، توزیع و عوامل دیگر، متوجه خواهید شد که چرم با کیفیت بالا همیشه گران ترین گزینه نیست.

در اینجا عواملی که باعث افزایش قیمت محصولات نوین چرم می‌شوند، آورده شده است که می‌توانید از آنها برای اطمینان از دریافت بهترین قیمت در خرید بعدی خود استفاده کنید بدون اینکه کیفیت را به خطر بیندازید.

چرم معمولا از پوست گاو یا پوست گاو به دست می آید. پوست گاو ضخیم‌تر و بادوام‌تر از پوست گاو است، زیرا به دلیل اندازه نسبی و استحکام الیاف آن است و همچنین مقادیر بیشتری محصول می‌دهد.

کیفیت چرم گوسفندی نیز به سلامت حیوان بستگی دارد و سلامتی به طور چشمگیری تحت تأثیر مکان و نحوه پرورش آن حیوان است. با کیفیت ترین چرم در جهان امروز از کشورهای اروپایی مانند آلمان می آید.

چرم

در این آب و هوای معتدل تر، پوست حیوانات دارای ایرادات سطحی کمتری مانند آثار گزش است که منجر به محصول کمتری در هر پوست می شود.

چرم یکی از محصولات پر طرفدار می بادش که قیمت چرم طبیعی با تجه به کیفیت و نوعی که دارد متفاوت است.

از آنجایی که دام های اروپایی اجازه دارند با سرعت طبیعی و بدون هورمون های مصنوعی رشد کنند، پوست های محکم تر و قوی تری تولید می کنند.

پوست‌ها بر اساس تعداد نشانه‌ها یا نقص‌ها بررسی می‌شوند و به درجات جدا می‌شوند. پوست های درجه بالاتر به چرم دانه کامل تبدیل می شوند، زیرا این فرم از پوست کامل استفاده می کند.

 در مقابل، چرم با دانه بندی بالا محصولی از لایه بیرونی پوست است که سپس باید با سمباده زدن و تقویت با کاربردهای سنگین روکش، اصلاح شود.

 پوست هایی که بیش از حد معیوب هستند و نمی توان از آنها برای ساخت چرم مصنوعی دانه کامل استفاده کرد، معمولاً برای فرم های با کیفیت پایین تر مانند دانه های بالا، دانه های اصلاح شده و تقسیم می شوند.

  • منابع:
    1. The 6 Factors That Impact Leather Pricing: A Concise Guide

  • تبلیغات: 
    1. آموزش درآمدزایی که امروزه حرف اول را می زند!!!
    2. فروشگاه عرضه شامپو بچه ضد شوره فیروز
    3. لوله ای که می تواند سرطان بدن را تشخیص دهد!
    4. تغییر سبک زندگی بطری با گرایش رشد در آسیا