استفاده از ماکارونی جهان به عنوان رشته در آش

رژیم متعادل:
ماکارونی جهان بخشی از یک رژیم غذایی متعادل است، با دستورالعمل های فعلی دولت استرالیا که نشان می دهد 35 درصد از کالری دریافتی روزانه ما باید از کربوهیدرات های پیچیده مانند ماکارونی تامین شود.

پاستا را با پروتئین بدون چربی و سبزیجات برای یک وعده غذایی کامل ترکیب کنید که شما را به خوبی در مسیر رسیدن به اهداف رژیم غذایی قرار می دهد!

پاستا را با پروتئین بدون چربی و سبزیجات برای یک وعده غذایی کامل ترکیب کنید که شما را به خوبی در مسیر رسیدن به اهداف رژیم غذایی قرار می دهد!

آیا نیاز به قانع‌کننده‌های بیشتری برای قرار دادن در آن کاسه ماکارونی خوشمزه دارید؟ خوب ماکارونی برای مغز ما نیز مفید است.

یک مطالعه اخیر نشان داد که رژیم غذایی مدیترانه ای اثر محافظتی در برابر کاهش شناختی مرتبط با افزایش سن در مردان و زنان 65 سال و بالاتر دارد.

ماکارونی

بنابراین احساس گناه نکنید و از آن پاستای خوشمزه ای که هوس کرده اید لذت ببرید! به گفته یک متخصص تغذیه، شش دلیل که چرا ماکارونی ممکن است کامل ترین غذا باشد.

وقتی به غذاهایی فکر می کنم که باعث راحتی، سنت و لذت می شوند، ماکارونی در صدر فهرست قرار می گیرد. در واقع، ماکارونی جزء اصلی رژیم غذایی مدیترانه ای است و می تواند از نظر فرهنگی متنوع باشد.

پاستا مواد مغذی مفیدی مانند کربوهیدرات، فیبر، پروتئین، ویتامین‌های B و آهن را به بشقاب اضافه می‌کند – علاوه بر این که شریک کاملی برای پروتئین و تولید است.

من دوست دارم پاستا را به عنوان یک غذای عالی برای همه موارد توصیه کنم. به عنوان مثال، ماکارونی باقیمانده می تواند یک صبحانه سریع و آسان باشد، وقتی با یک تخم مرغ یا مقداری پنیر ریکوتا پرتاب شود.

سالاد ماکارونی بر پایه لوبیا با گوجه فرنگی، توت فرنگی خرد شده، موزارلای تازه و پستو یک ناهار مغذی و خوشمزه است. مرغ، گوشت گاو، ماهی یا توفو و سبزیجات سرخ شده یک ترکیب عالی با رشته فرنگی برنج است.