نمایشگاه صنایع لوستر پذیرایی چشمه نور

نمایشگاه و عرضه انواع صنایع لوستر و روشنایی چشمه نور در چه سبک لوستر فعالیت دارد؟ آیا استفاده از این نوع لوستر در پذیرایی مناسب تر است یا در اتاق و آشپزخانه؟
بیست سال تجربه در تولید انواع محصولات روشنایی و دکوری در صنایع لوستر سازی چشمه نور شاید زمان مناسبی باشد تا تجربه کافی را در اختیار این شرکت قرار دهد تا محصولاتی با سلیقه ایرانی تولید نماید.
با توجه به اینکه این تجربه در کنار تکنولوژی های روز دنیا قرار گرفته است، امروزه صنایع لوستر چشمه نور به عنوان موفق ترین شرکت تولیدکننده این محصولات در کشور تبدیل شده است.

انواع محصولات لوستر چشمه نور

تولیدات و همچنین واردات لوستر چشمه نور از تنوع بسیار بالایی برخودار است. به طوری که انواع مختلف لوسترهای کریستالی و شیشه ای با طرح های بسیار گوناگون در این صنایع تولید و عرضه می شود.
محصولاتی که هم از طرح های مدرن و امروزی بهره برده است و هم طرح های قدیمی و کلاسیک را عرضه می نماید.
در کنار این انواع لوستر برنزی نیز وجود دارد. محصولاتی که شاید بهترین گزینه برای دکوراسیون های کلاسیک و مجلل به شمار رود.
از سوی دیگر انواع لوستر مدرن با طرح های خاص در لیست تولیدات شرکت چشمه نور قرار دارد که به راحتی می تواند هماهنگ با سبک و مدل های مدرن دکوراسیون های امروزی عمل کند.
از این رو می توان انتظار داشت که طراحان دکوراسیون داخلی برای تزئین نهایی دکوراسیون و انتخاب لوستر و روشنایی به سراغ این شرکت بروند.
در این صورت هم می توان محصولاتی برای تزئین هال و پذیرایی یافت و هم محصولاتی که به عنوان لوستر برای اتاق خواب یا اتاق کودک ساخته و طراحی شده اند.
همچنین باید این نکته را نیز در نظر داشت که محصولات این شرکت انواع لوستر حبابی را نیز در بر می گیرد که گزینه ای بسیار مناسب برای دکوراسیون آشپزخانه های مدرن به شمار می آید.
منبع: فروشگاه دکوراسیون ایران