مرکز فروش مستقیم لوستر حبابی

لوستر حبابی از بهترین و زیبا ترین محصولات لوستر بوده که به دلیل پردازش متفاوت نور بسیار زیاد مورد استفاده می باشد. در مرکز های فروش می توان این محصول را به صورت مستقیم تهیه نمود.
تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چرا انواع گوناگونی از لوستر با طرح و رنگ های مختلف وجود دارد؟ یا اصلا چرا برخی از انواع لوستر مانند لوستر های حبابی بیشتر در آشپزخانه و یا اتاق خواب استفاده می شوند؟
نورپردازی منازل و محیط های کار اغلب با کمک انواع متفاوتی از لوستر انجام می گیرد. هر لوستر با طراحی خاص خود مناسب مصرف خاصی است و در نتیجه ممکن است در یک محل خاص بیشتر مورد استفاده قرار گرفته و نصب شود.
یکی از مکان هایی که انتخاب لوستر برای آن می تواند ایجادکننده دکوراسیونی زیباتر و جذاب تر باشد، اتاق خواب است.

لوستر حبابی مناسب اتاق خواب

یکی از انواع مدل های لوستر که بیشتر در اتاق خواب نصب می شود، لوستر حبابی است. در اتاق خواب نیاز به نور آنچنانی وجود ندارد مگر اینکه اتاق خواب همراه با میز و دفتر کار خانگی باشد که کمتر دیده می شود.
اما در این صورت نیز بیشتر پیشنهاد یک چراغ مطالعه داده می شود تا افزایش نور کلی اتاق.
به همین دلیل در اتاق خواب از لوستر و روشنایی هایی استفاده می شود که بتواند نور را یکدست پخش کرده و در عین حال روشنایی آنچنانی و آزار دهنده ایجاد نکنند.
یکی از بهترین گزینه هایی که می تواند این عملکرد را داشته باشد، انواع لوستر حبابی است. همین موضوع برای آشپزخانه نیز صدق می کند.
نور بالای آشپزخانه زمانی که مشغول صرف غذا هستید خوشایند نخواهد بود بنابراین لوستر حبابی بالای میز غذا خوری در آَشپزخانه یک انتخاب بسیار شایسته به شمار می رود.

لوستر اتاق خواب

روش تهیه انواع لوستر حبابی

در بین انواع لوستر که در مراکز تولیدی و وارداتی لوستر در کشور عرضه می شود، لوستر حبابی یکی از مدل های پرطرفدار می باشد.
لوستر حبابی می تواند به شکل های مدرن و امروزی ساخته شود و یا حتی انواعی از طرح های کلاسیک نیز داشته باشد. به همین دلیل هر سلیقه علاقه مند به لوستر حبابی با هر نوع دکوراسیونی می تواند مدل لوستر حبابی مورد نظر خود را پیدا کرده و از آن در خانه یا محل کار بهره ببرد.
مراکز فروش مستقیم لوستر در سراسر کشور و همچنین اطلاع رسانی ها از طریق سایت های معتبر وابسته به تولیدکننده و تامین کنندگان دست اول توانسته است این محصولات را سریع و راحت به دست مشتریان برسانند.

لوستر حبابی کلاسیک

منبع: فروشگاه دکوراسیون ایران