فروش مستقیم لوستر کریستالی آویز بلند

استفاده از لوستر آویز بلند به خصوص انواع کریستالی لوستر برای چه نوع دکوراسیونی مناسب تر است؟ فروش مستقیم این نوع لوستر برای دسترسی بهتر مصرف کنندگان از چه طریقی انجام می شود؟
داشتن یک دکوراسیون زیبا و جذاب بودن حضور یک لوستر شیک و مناسب و البته هماهنگ با آن دکوراسیون را طلب می کند. به همین لوستر یکی از تزئینات اصلی در طراحی های داخلی به شمار می رود.
این سوال اما برای هر کسی ممکن است ایجاد شود که چه نوع لوستری برای چه نوع دکوراسیونی مناسب تر است؟

لوستر آویز بلند در دکوراسیون خانه

یکی از انواع لوستر که به شدت مورد توجه بسیاری قرار دارد، انواع کریستالی به صورت آویز و به خصوص در اندازه بلند است. البته لوسترهای آویز بلند و کوتاه نیز وجود دارد که می تواند جلوه بسیار زیبایی برای دکوراسیون مناسب خود داشته باشد.
اما اینکه از لوستر آویز بلند به خصوص نوع کریستالی در چه جایی استفاده کنیم، اول باید اندازه بلندی لوستر و فاصله آن تا کف زمین را محاسبه کرد.
مسلماً سقف های کوتاه اگر با لوستر بلند همراه شوند علاوه بر ایجاد مزاحمت، جلوه ای نیز نخواهد داشت.
نکته دوم که باید رعایت شود، رنگ و مدل لوستر در هماهنگی با نوع دکوراسیون است.
اگر دکوراسیون شما سبک اسپرت، ساده و متشکل شده از خصوص صاف دارد، نیازی به لوستری پر پیچ و خم با نور فراوان نیست.
بلکه یک لوستر ساده و نسبتا کوتاه می تواند زیبایی بسیاری داشته باشد.
اما اگر سقف خانه شما بلند بوده، نورپردازی خاصی در دکوراسیون به کار برده اید و یا کناف و سقف کاذب نیز پوشاننده سقف هستند، یک لوستر آویز بلند در گوشه ای از پذیرایی و یا آشپزخانه بسیار شیک و زیبا خواهد بود.

خرید مستقیم انواع لوستر مدرن

طرح های لوسترهای کریستالی بسیار زیاد است. اکثر مشکل پسندان تمایل دارند، انواع بسیار گوناگونی از طرح ها و مدل ها را دیده و در نهایت انتخاب کنند. به همین دلیل محصولاتی که مانند لوستر تنوع بالایی دارند در یک یا دو مغازه پوشش داده نمی شوند. از سویی سر زدن به تک تک مغازه ها کار آسانی نیست. اما اینترنت این اجازه را می دهد که یک گالری وسیع از انواع لوستر در اختیار مشتری قرار بگیرد. در این صورت خریدار می تواند با مقایسه سریع تر، مشاهده بدون گذراندن وقت زیاد و حضور طیف بسیار گوناگونی از محصولات، بهترین طرح لوستر مورد نظر خود را انتخاب کرده و به صورت مستقیم خرید نماید.
منبع: فروشگاه دکوراسیون ایران