سفارش ساخت انواع لوستر مدل گره چینی

آیا طرفدار سبک های سنتی و شرقی در دکوراسیون داخلی خانه خود هستید؟ آیا می دانید سفارش ساخت لوستر با مدل گره چینی یکی از پر طرفدارترین نمونه های لوستر برای دکوراسیون های سنتی است؟
با وجود اینکه امروزه دکوراسیون تحولات بسیار زیادی داشته است و عموماً افراد ترجیح می دهند سبک های مدرن را امتحان کنند، بسیاری از افراد حتی از نسل های امروزی، به دکوراسیون های سنتی علاقه زیادی نشان می دهند.
از این رو هنوز طراحی و ساخت انواع وسایل سنتی و کلاسیک وجود داشته و حتی آمار نشان می دهد که تقاضا رو به افزایش می باشد.
در این میان لوستر یکی از محصولاتی است که هماهنگی میان آن و دکوراسیون داخلی بسیار ضروری است و لازم است تا به خوبی و با دقت رعایت شود.

سفارش انواع لوستر کلاسیک و سنتی

یکی از انواع لوسترهای کلاسیک چوبی و سنتی که برای چنین دکوراسیون هایی بسیار عالی و پرطرفدار است، لوستر گره چینی است. این نوع لوستر که معمولاً با چوب و شیشه های رنگی ساخته شده، به شکل چند ضلعی بوده و بهترین انتخاب برای سبک های کلاسیک است.
به عنوان مثال رستوران ها یا قهوه خانه ها با سبک سنتی از این نوع لوستر و روشنایی بیشتر استفاده می کنند.
در خانه هایی با این سبک و سیاق نیز سفارش ساخت این نوع لوستر زیاد دیده می شود.
ظرافت موجود در دیواره های لوستر گره چینی و همچنین وجود رنگ های خاص چون قرمز و آبی بر روی آن احساسی نوستالژیک و خوشایند در ذهن دوستداران فرهنگ و هنر شرقی ایجاد می نماید.
از سویی به خوبی با پنجره های رنگی، قالی و قالیچه های قرمز هماهنگ شده و بنابراین برای ایجاد یک دکور زیبا و سنتی انتخابی بسیار مناسب است.
سفارش و ساخت این محصولات به صورت کاملاً مستقیم بوده که در نهایت منجر به بهبود قیمت ها و عرضه هر چه بهتر آن ها برای خریداران می گردد.
منبع: فروشگاه دکوراسیون ایران